måndag 4 juli 2011

Uppföljning av Cesar

Jag fick ett brev från min elhandlare om att jag skulle ordna med överföring av ursprungsgarantier till dem eftersom de köper min el. Pappret har legat en stund på skrivbordet men i dag tog jag mig tid och matade in det via Nordeas e-legitimation med fil.
Det lyckades utan problem vilket kändes bra. Styrkt av denna framgång loggade jag in på Cesar också för att se hur mycket el de regisrerat som jag pumpat ut på nätet.
Lite onödigt mycket känns det som men nu är det som det är:


Nu är det Almedalsveckan och i alla fall MP har pratat om solceller vilket är bra:-)

Med hopp om lite sol i sommar,


2 kommentarer:

  1. Hej Mats!

    Du måste vara världsetta i att gro frustration i människors hjärtan! Jag är mitt uppe i tankar om att skaffa mig egna solceller och hittade din blogg. Jag måste säga att du är väldigt inspirerande, men... Jag har suttit i en halvtimme nu och försökt hitta någon information OM själva bloggen, som i det stora hela är väldigt svårnavigerad. Ett tips är att:

    1. Ha en about-sida eller whatever på toppen av sidan där du beskriver ditt/dina projekt i det stora hela och där du beskriver sidan mer än i form av halvt synlig text ovanför en jpeg..

    2. Omorganisera så att du inte har länkar överallt, huller om buller.

    3. I det stora hela, gör om strukturen. Den är bland det rörigaste jag sett. Du vill väl att folk faktiskt ska LÄSA bloggen? Jeez...

    Se så.. Do it ;-)

    SvaraRadera