fredag 26 mars 2010

Anbudsinfordran solceller

Nu har jag uppdaterat min gamla anbudsinfordran och kompletterat den lite med lite nya skisser och beskrivningar.
Jag har precis sänt ett förfrågningsunderlag till följande leverantörer:

Gridcon
Exotec
EgenEl
Deson

Sista datum för att svara är den 12 april och jag räknar med att sedan, med hänsyn till det val av leverantör som Solel i Sala och Heby, kommer att göra för sin Hebyanläggning, kunna komma fram till ett bra beslut för mig.

Att nämna är att den intresseanmälan som jag fyllde i hos EkoSol den 5 mars inte har resulterat i något som helst reaktion från deras sida...





3 kommentarer:

  1. Hej Mats
    Jag har också blivit beviljad bidrag ifrån staten. Jag har pratat med Eko Sol om deras hyrköps villapaket som verkar väldigt intressant.

    Hälsningar,
    Mats N

    SvaraRadera
  2. Men Mats, varför får inte vi lämna anbud? Titta på www.solectpower.se. Vi säljer SolarWorlds solcellspaneler. I oberoende test ger de 10% bättre energiutbyte per installerad Watt än marknadens övriga mest välrenommerade paneler. Och vi har konkurrenskraftiga priser också.

    Mvh Malin Åman

    SvaraRadera
  3. Nej, vänta nu, nu rodnar jag jättemycket. Jag har en Mats som jag pratat med som jag inte svarat. Det är ju kanske du? Förlåt, förlåt isåfall. Är det kört för mig?

    SvaraRadera