torsdag 30 september 2010

Leveransbesked för solpanelerna

Jag har nu äntligen fått ett leveransbesked på när mina solpaneler skall komma till landet.

PORT OF LOADING SHANGHAI 2010-08-23
FINAL DESTINATIONSTOCKHOLM 2010-10-14

Den båten är ca 4 veckor försenad jämfört de första beskeden jag fick.Min installation är planerad till den 18 oktober och det ser jag verkligen fram emot.
En ny fabrik i Stockholm kanske kan undvika förseningar i framtiden för alla kommande installationer för er andra.

Jag har också ansökt om att få elcertifikat vilket var ganska komplicerat men nu avvaktar jag positiv besked.
Vattenfall beräknas komma och byta mätare någon gång nu innan installationen så man kan väl säga att läget förefaller att vara under kontroll.
Jag håller tummarna.

MatsRG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar